martes, 8 de noviembre de 2011

Gobius paganellus (Linnaeus, 1758)

Parece que os lorchos nunca terminan. Este é un lorcho escamento, moi frecuente en Galicia en zonas rocosas e tamén con area fina. É especialmente frecuente nas pozas que quedan coa marea baixa, incluso debaixo de algas emerxidas coa baixamar, onde aguantan ata unha nova marea. Como G. niger e outro, son frcuentes nos fondeadoiros de pequenas embarcacións, aproveitando os mortos dos barcos como hábitat.
Recoñécese pola banda amarela ou laranxa que recorre a primeira aleta dorsal, non moi visible na miña fotografía. A cor é moi variable: normalmente castaños ou pardos, pero os machos reproductores son negros co borde das aletas claro. Viven non só no Atlántico, senon tamén no Mediterráneo e no mar Negro. Incluso conseguiron alcanzar o Mar Vermello a través do Canal de Suez. Viven uns 10 anos, e comen pequenos invertebrados da area e algas.

1 comentario:

Jorge Ramiro dijo...

Qual é um peixe que é muito comum no México e tem braços. Alguém sabe o nome? Eu vi isso em uma tigela em ums restaurantes em são paulo. Fiquei muito impressionado. Gostaria de comprar um para levar para casa. Nem sei se pode comprar o peixe em San Pablo ou tem que ir para o México. Talvez eu possa preguntar em os restaurantes onde eu vi, onde comprou. Seria uma boa idéia. Se você tem informações sobre isso, por favor me avise.